Hot & Not.




- Höst.  Det är mer än jag som älskar att hösten är på ingång. Snart får man dra på sig alla mysiga halsdukar och snygga jackor. Snart är det även dags för de mysiga höstpromenaderna här i Stockholm.

- Diktsamlingar. Jag älskar både att läsa och skriva dikter. Min favorit poet just nu är finska Eeva Kilpi.

- Filmer. Har blivit ett riktigt filmfreak. Bara på några veckor har jag sett mer filmer än vad jag gjort på flera månader. Passar ju bra att bli filmfantast lagom till höstrusket.

- Blåst.  När man har fixat en snygg frisyr på morgonen som snarare ser ut som knullrufs när man kommer till skolan är ingen hit.

- Ingen inspiration. Jag kan inte skriva eller rita. All inspiration är som bortblåst. Måste ta en promenad eller något så jag får lite idéer.

-  Slut på parfym.  Min Karl Lagerfeldt parfym är helt slut. Har ingen parfym alls, det är illa! Måste beställa. Men det kostar, och pengar är inget jag har i överflöd.

 


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback