Hot and Not Beauty.



- Fruktis hårinpackning Den luktar übergott och håret blir jättemjukt.

- Rostbrunt läppstift.  Så sjukt snyggt, inte som alla blondinbloggarnas rosa. Dock ska det vara lite mer nertonat och inte så uppenbart.

- Trenchcoats. Underbart snyggt på både tjejer och killar. Ett måste i höstgarderoben. Färgerna att föredra är marinblått, beige och svart.

- Brunetter. Storbloggarna kan säga vad dom vill. Brunett är hett, blondin inte så fin. Haha, nej men seriöst så är brunetter finare än blondiner och uppfattas mer seriösa och äldre.



-  Fransar. Jag vet , jag vet, det är hur inne som helst med fransar. Men jag tycker det är så sjuukt fult.

- Sönderplockade ögonbryn. Ser otroligt trashigt ut. Har börjat tycka att mina är för mycket plockade och funderar på att spara ut dom så dom blir lite tjockare.

-  Foppatofflor. Fullkomligt hatar skorna! Visst dom är sköna att gå i, men hur fula är dom inte? Jag tvingades gå i sånna i Stockholm för mina fötter var riktiga köttsår.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Shit vad jag håller med dig! Go brunetter säger jag bara! ;) Foppatofflor är verkligen det värsta som finns!

2009-08-17 @ 14:57:43
URL: http://lorenzotti.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar: Tack, förstår dig med, vi skulle mötas halvvägs du och jag haha :)!

2009-08-17 @ 17:44:09
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback