"Hej, jag ska gå i er klass"

Idag gäller det, första skoldagen. Igen.  Jag har inte känt mig nervös de senaste dagarna, men nu så är det galet. Men som jag gjorde innan Blanka så försöker jag intala mig själv att alla är lika nervösa. Fast denna gången är det ju lite annorlunda. För nu har dom redan gått en vecka tillsammans. Så kommer jag där
 "Hej, jag ska gå i er klass"

Jag hoppas jag kan övervinna min blyghet och vara lite social för att prata med någon. Annars får jag ta på mig rollen som ensamvarg, haha.

Nae nu ska jag gå och äta frulle och sedan göra i ordning mig. Slänger säkert upp en outfit-bild innan jag går!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback