Girl next door.

Har flyttat hela dagen idag. Skruvat möbler och bärt in lådor, sorterat saker.  Det har varit full fart helt enkelt.
Så nu sitter jag här i min lilla lägenhet och har precis ätit. Har rätt mycket kvar att packa upp, men jag fortsätter imorgon.
Ikväll ska jag bara slappa med en bra film och B&J.

Det känns rätt tomt här i lägenheten på väggarna och så. Har bara en enda tavla och den hänger i köket.  Kommer på massa saker jag måste köpa när jag är här, hah.

Just nu är det enda som saknas här en sötnos.. Höh, if you get my point.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

aha, dit skulle jag ju flytta först ^_^ <3

2009-08-12 @ 19:16:20
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: emelie svarar

Härligt =) jotack med mig är det också bra!



( Svara gärna på veckan/dagens-fråga idag! =D )

2009-08-12 @ 20:45:57
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback