Första natten avklarad.

Första natten i lägenheten är nu avklarad, och det är sjukt vilken underbart skön säng jag har! Har sovit som en liten gris.
Dock har jag nu ingen aning om vad jag ska göra idag. Det enda jag har kvar att packa upp är mina kläder, men jag måste ha trådbackar till garderoberna så det går inte.
Kanske ska ut och se mig omkring här i Halmstad. Verkar ju som en mysig stad.

Så ska leta fram lite kläder i mina sopsäckar och sen blir det ut och ta en promenad. Kanske köpa en bukett blommor också, det får vi se.


Kommentarer
Postat av: Bea

Fler bilder på bloggen gör det lite roligare :D

Bara ett tips

2009-08-13 @ 21:01:48
URL: http://metrobloggen.se/beatriceandersson

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback