Feels like home, just a little bit to much.

Efter en vecka i storstaden har jag gjort mig hemmastadd. Kanske lite väl mycket, hah.
Igår kväll åkte jag ut till sötnos och sov där ute. Det var minst sagt en upplevelse.  Var skönt att prata med dig hjärtat.
Idag har det inte varit så mycket mer fart på mig.

Lunchade på söder och gick ner till vattnet en runda. Sen hem till Solna igen.  Värt att nämnas är att jag har gått runt i världens fulaste skor, det vill säga foppatofflor, för att jag inte kan ha några andra skor. Men den funkade. Skavsåren brjr försvinna nu och det gör inte ont. Halleluhja moment. Förhoppningsvis kan jag ha vanliga skor i helgen. Mycket viktigt.

Kläderna jag hade med mig börjar tryta, så det är tvättid bokad imorgon för mig.  Måste ju lära mig att tvätta med tanke på att jag flyttar nästa vecka. Helt sjukt alltså.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback