Failad Kenny & Söta Föräldrar.

Ja, denna dagen var ju inte helt fel, hah.  Legat och degat och kollat film för det mesta, hha.  Synd att inte Kenny funkade bara. Fick skjuts hem också, hur gulligt som helst. Eftersom jag inte skulle åka tunnelbana själv en lördagskväll. SÅ SÖTT.  Så söta föräldrar så det är inte är klokt, helt galet trevliga också. Kände sig värsta hemma ju, hah.


Fast nu är jag riktigt sjukt jävla trött, så kommer somna när som helst typ. Ska också stanna hemma i lägenheten några dagar nu då mina fötter är helt söndertrasade. Stackars lilla flicka, synd om mig!
Nu ska jag gnälla lite till, ta ett glas vatten, tvätta av mig sminket och gosa ner mig under täcket med laptopen.

NAJS.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback