Back in buisness.

 För att sammanfatta min stockholms/finlandsresa så blir det väl.

- Flum och skoj med Boston bby. Vi blev storstads människor lite väl snabbt och fikade liiite för mycket.
- Några amazing och roliga dagar med sötnos. Can't wait for next time.
- Söndertrasade fötter. köttsår/skavsår som tvingade ha mig att ha världens fulaste sor, dvs foppatofflor.
- Släktträffar. Beröm för jag blivit vacker. Kan detta bero på den nya hårfärgen?
- Finlandsresa med alldeles för mycket mat. Åt så man hamnade i platkoma.
- Konstaterade. Helsingfors har minst lika många fjortisar som Stockholm.
- Sjukling i nästan en vecka. Med illamående och yrsel.

Slänger väl upp lite bilder och mer info sen om man pallar. Annars får ni vara utan!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: haha jaa ;D Kul att få din kommentar :D

2009-08-10 @ 22:02:19
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

klippt mig? :o <3

2009-08-10 @ 22:02:50
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback