Ännu en ny start.

Om tjugo minuter åker vi.  Starten på livet uppe i Stockholm. Jag är riktigt riktigt nervös. Vet inte riktigt varför, jag har ju bott där deltid hela mitt liv.  Det kanske är skolan som spökar lite, men det kommer gå bra. Det är det jag intalar mig själv iallafall. Kanske ska träffa Boston bby ikväll, får se vad jag orkar.

Men ja, hela dagen kommer jag att spendera med att sitta i en bil och bo in mig i mitt lilla rum hemma hos mormor.
Kommer upp ett inlägg ikväll tror jag väl.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud av fin blogg! :)

2009-08-28 @ 12:51:50
URL: http://eellinorwestman.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback