Vitt klet över hela kroppen, that's how i like it.

Tro inte jag har haft sexmarathon här nu, nejnej. Jag har lekt målare och slipat/målat om våran hammock.  Och då lyckades jag få färg på hela mig ungefär. Men det är ju snyggt, haha.
Ska springa och göra i ordning mig nu. Ska ut ikväll och lyssna på en polares band. Ska bli kul, har inte hört dom innan.
Klockan tjugo i sju bär det iväg, men jag ska gå bort till min polare jag ska åka med typ halv sju. Så blir lite fix och trix, kanske slänger i mig något att äta också, får se om jag är hungrig.
Hör av mig ikväll!


Notera att min hand är typ helt vit, haha.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :3 lilla kladdmaja ^^ :*

2009-04-25 @ 19:06:29

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback