Kyssar som skulle döda vilken sexig vampyr som helst.

Paltkoma så det bara skriker om det ska jag säga!
Grillad kycklingfilé, pommes, grönsaksspett och tzatsiki.
Sjukt jävla gott alltså. Lite för gott kanske, man äter för mycket och blir liggande där päsande i stolen. Har börjat skriva på min önskelista, det är ju trots allt tre veckor kvar till the big day på fredag.  Kvällen kommer fortsättas spenderas med sällskap och kanske någon god grogg också. Ska se om jag får tag i någon av mina män ikväll, är lite sällskapssjuk.
Men jag är nog inte den mysigaste att ha läppaction med när jag käkat tzatsiki. Haha.


Kommentarer
Postat av: Simon

Vi ska leka nån dag tycker jag :3

2009-04-12 @ 22:08:35

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback