Tidspessemisters nackdel.

06.00
Det var då mitt alarm ringde idag. Var tvungen att gå upp och bada och så. Vi ska åka till morfar idag och fika lite.
Sen åker sis till hennes flickvän, och då vet jag inte vad mamma, mormor och jag ska göra.
Känner att 06.00 var kanske lite väl att ta i. Då jag bara har att fixa håret kvar och vi ska inte åka förrens vid typ halv 10 -10.
Men nu så hinner jag ju blogga lite också.  Ska inviga dom nya pumpsen idag, får se hur det slutar. Kommer väl sluta på karolinska eller något med bruten fot. Haha, ni förstår hur bra jag är på att gå i högklackat då. Eller det är jag egentligen, eller ja hyfsat. Men dessa klackarna är så sjukt smala. Så vi får se hur det går, om det blir en hel eller bruten Fluffiie.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Var försiktig på klackarna nu!

2009-04-17 @ 12:53:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback