The sun is shining, not only in my heart.

Sol, sol, härliga sol!
Underbart, är det enda ordet som kan beskriva livet just nu. Man kan sitta ute och äta, och grilla och hela skiten. Fucking fabulous. Var inne en runda till stan idag för sis skulle snacka med en tatuerare om en tatuering hon ska göra. Men studion var stängd så det blev lite shopping. Jag köpte en vit tshirt med betty boop och så köpte jag en svart bandkavaj i sammet. Skitsnygg! 80 spänn gav jag för kavajen, kostar egentligen 400 spänn. Älska att jag alltid hittar rea plaggen.
Nu ska jag njuta vidare här på altanen med ett glas kall cola.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback