That's hot and that's not!



Falafel,  Det finns seriöst nog ingen godare maträtt just nu. Sjukt nedrans gott!

-  Gympass,  grymt skönt att träna + att det blir lite meditation över det då man får tid för sig själv.

-  Påsklov,  som börjar på fredag eftermiddag. Kommer startas fabulous med en runda till stan med Tiny.

  Solen,  det är nog inte bara jag som njuter av varenda sekund av det underbara och varma vädret. Picnic någon?



-   Rosa läppar,  i den ena bloggen efter den andra så uppkommer det att det är så jävla kvinnligt och snyggt med rosa läppar. Testade att ha det i måndags och vet ni vad? Det är inte så jävla fabulous som alla jävla bloggblondiner säger att det är.

Tjat,  det är det värsta som finns. Att människor tjatar på en, klart som fan man blir lack.

Blogg bimbos,  tänker inte nämna några namn men ni fattar säkert vilka jag menar om jag säger alla sönderblekta, überputande och puchupade brudar som bloggar. Visst, jag läser bloggarna. Men endast för underhållnings skull, för jag tycker dom är så sjukt blåsta. Babes, dra ner på blonderingsmedlet så ni får ha kvar några hjärceller.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

vilka brudar menar du?

blondinbella? hon är väl fan så naturlig man kan vara lol?

2009-04-01 @ 23:15:23
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

men omg, det är ju upp till dem.

dem tjänar ju ändå pengar på bloggen, det är väl det som är grejen antar jag :<

iofs skriver de inte om så vettiga saker dock HAHA

2009-04-01 @ 23:19:10
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

men omg?

ofta jag sa att du inte fick skriva vad du vill?

2009-04-01 @ 23:43:46
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback