Solig shopping.

Turneringen gick väl hyfsat. Vi åkte ut i semifinalen. Men det var ju starkt jobbat iallafall! Har inte laddat in bilderna än för jag hittar inte sladden till kameran.  Så ni får vänta med att se bilderna faktiskt. Var till stan med Tiny, åkte in med hennes brorsa. Jag inhandlade en skitsnygg kofta för 62 spänn, jag är så grym på att göra reafynd. Sen köpte jag en svart kortärmad tröja på Gina. Köpte även ringar och ett guldhalsband där. Blev inte så mycket mer inhandlat. Om man inte räknar kycklingsalladen och glassen vi mumsade i oss.
Riktig härlig start på påsklovet må jag säga. Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra hela veckan annars.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback