Sleepy sunday

Har man en nackskada sen tidigare ska man verkligen inte sova i en bil. Iallafall inte utan något sorts stöd för nacken. För fy satan vad ont jag har nu. Följde med och lämnade sis nere hos henne, så somnade jag på vägen hem. Kan fan knappt röra nacken nu. Hata hata hata!
Resten av dagen blir det nog bara gos i sängen. Vädergudarna har gjort mig riktigt besviken idag med massa moln och kalla vindar. Får hoppar på bättre väder imorgon, så ska jag sitta ute och steka lite. Haha, kanske inte steka men mysa i solen iallafall.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback