Skadeglädje över blondinfighter.

Åhå, jag kan inte låta bli att känna lite skadeglädje över alla dom små bloggfighterna som har uppstått.
Kissie verkar putt över att Amir umgås med lilla Dessie, som förövrigt är en kopia av Kissie om ni frågar mig.
Paow hänger ut Dessie i ett inlägg där hon försäkrar läsarna om att hon inte är den fina lilla flickan hon vill vara, nejnej tvärtom. Lilla Desirée både röker och rullar runt i sänghalmen.

Kan inte låta bli att gnugga mina händer och skratta rått. Ni vet, jag är ju den fina lilla flickan som inte röker eller rullar runt i sänghalmen.
Inte så mycket iallafall, Haha.

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe vilken catfight i bloggvärlden!

2009-04-21 @ 09:49:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback