"Ser du färjan där borta? Nej jag är färgblind."

Här sitter man och äter jordgubbar. Känns i musklerna att man inte tränat på några dagar när man väl sätter igång igen.
Men det var skönt och känns att jag börjar bygga upp mina benmuskler.
Kanske åker till Frankrike i slutet av Maj, fast då måste jag punga ut typ 6000 spänn. Känns inte så lockande, men vill gärna åka. Så vi får se hur det blir.
Ikväll så är mitt mål att orka se hela "Färjan". Hah men jag kommer säkert hinna somna innan, är som en liten törnrosa.

Borde egentligen plugga, men är allt för trött.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback