Rastlös som få.

God morgon på er.
Jag har iochförsig varit vaken ett tag nu, men iallafall. På dagens program så står det att ta sig med mormor via sthlms kollektivtrafik till Bro, och min morbror och hans fru. Sen så blir det ut och äta med kusinen tror jag.
Haha det har blivit lite problem så det är inte riktigt säkert ännu.
Nu har jag ungefär 2 ½ timme att fördriva, och här finns det typ absolut ingenting att göra. Jag kan plocka ihop mina kläder jag har slängt över hela sängen för att Sis lånade min väska. Jag kan spela lite betapet, känna mig lite loosig och förlora lite. Ja, jag får hitta på något.


Langar lite pose i mormors badrumssspegel.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback