Plastic is fantasic.

Kanske inte bokstavligt talat men. Vi har volleyboll turnering i skolan idag. Som alltid så klär alla klasser ut sig, eller har ett speciellt tema. Eftersom vår klass, eller ja en stor del (läs killarna) brukar sticka till ica nästan varje rast, så har vi ice-tema. Vi kommer alltså ha plastkassar på oss. Jag skrattar åt bara tanken, för vi kommer se urlöjliga ut. Haha, men jag har med mig min lilla rosa kamera som sagt. Kommer fota allt jag hinner.
Efter turneringen sticker jag och Tiny in till stan. Det enda som riktigt är bestämt är att vi ska äta stans godaste kycklingsallad. Sen blir det väl shopping för hela slanten. Ska se om jag hittar något fint och användbart.
Påsklovet startar ju idag! Sjukt najs.

Kommentarer
Postat av: E

Hahhaha helt fantastiskt, vad inovativt och unikt. Me lik.

2009-04-03 @ 18:39:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback