Partypeople in the house.

Sitter hemma och mimz nu och laddar inför ikväll. Vi har precis ätit lite god mat och nu så sitter Tiny och Mimz och sminkar sig. Eftersom jag redan är klar så passar jag på att våldta mimz laptop och slänga upp ett inlägg.
Glömsk som jag är har jag glömt typ alla mina saker hemma hos Tiny, så det blir lite ändring på outfit fronten. Kanske springer förbi där innan vi sticker till bussen. Men nu blir det laddning för fulla muggar!

Ha en trevlig fredag på er, och hoppas ni kommer ha en lika fabulous fredag som mig!

Kommentarer
Postat av: A.

Nawiiie,

tack ska försöka börja skriva igen

2009-04-10 @ 19:01:12
URL: http://danceinthemoonlight.blogg.se/
Postat av: bohoberry.se

Missa inte vårens stora modevisning!



Vi anordnar en modevisning där vi visar upp vårmodet med kläder från butikerna i Växjö!

Carpe Diem, Salong Gränslös & Makeupstore stylar modellerna



Det äger rum på Elite Stadshotell i Växjö kl 19.00, tors 16 april

Biljetter kostar 70 kr och kan köpas på Kompaniet i växjö eller genom oss



Kom gärna innan för att mingla med drinkar + alla som kommer får en gratis goodiebag!

2009-04-11 @ 00:47:03
URL: http://bohoberry.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback