Nu är den här för att stanna, iallafall någon månad till.

Idag börjar det igen. Skolan är tillbaka, och denna gången stannar den till juni. Men det kommer gå snabbt som attsingen. Idag så ska jag göra omvalet till gymnasiet också. Drottning Blankas i Halmstad är nu siktet inställt på. Denna har också riksintag så behöver inte krabba med lägenhet innan iallafall. Så ni får hålla tummarna för mig.
Gymmet och träna idag efter skolan. Känns som om jag behöver det. Även om jag tränat på lovet känns det som jag inte tränat på evigheter. Nä nu ska jag packa mina idrottssaker och sedan fixa mig det sista.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback