Musik, sol och åka bil fort som fan.

Nu är jag färdigpackad. Haha jag är sådan typisk tjej. Vi ska vara iväg i typ..3 och en halv dag, och jag har 3 väskor med mig. Hahah. Men kom just på att jag måste ta en till. Ni vet till skorna.
Men idag i skolan har jag bara 1 eller 2 lektioner. Fram till klockan tolv har alla tjejer i nian tjejdag och sen har jag bara en eller två lektioner som sagt och sen drar jag iväg. Jag har laddat ipoden, solbrillorna är med och självklart är världens bästa fluffie med.  Kommer som sagt ha datorn med mig, så kommer slänga upp både bilder och lite inlägg om vad jag gör. 



Och så mina hamsterkinder, hahaha. Dom är väl..charmiga. Tsss.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in på vår blogg och hjälp oss med dagens i-landsproblem!

2009-04-16 @ 15:54:39
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback