Hollywoodsmile, här kommer jag.

Hämtade ut ett litet paket idag. Lite saker jag hade beställt från eleven.se
En ögonbrynspenna och tandblekning. Så nu ska vi se om jag får det där hollywood smilet, hade blivit lite kul om man fick de. Sen fick jag en "goodiebag" för att jag handlade hos dom innehållande;
Rengöringskräm till ansiktet, duschkräm och ett parfymprov från Karl Lagerfeldt.
Fy fan va gott den luktade alltså! Tror jag ska köpa den sen när min parfym är slut. Sjukt gott luktar den!
Nu ska jag skutta och göra min första blekning på tänderna, wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Sis

Blev blekningen bra eller? =)

2009-04-29 @ 10:26:20
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: Gustav

haha ja! Sjukt roligt det hade varit!

2009-04-29 @ 17:08:52
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback