High heels = Fabulous babe

Skor är det bästa som finns. Okej, underkläder är lite bättre, men sen kommer skor.
Har köpt två par ursnygga pumps. Ett par svarta, lite mer partyskor, och ett par bruna som är lite mer vardagsskor.
Helt överlycklig. Det är lite kul att jag som är 181 cm lång, använder högklackat.
Köpte ett par solglasögon som sagt också. Ett par bruna pilotbrillor, helt jävla fucking fabulous!
Har packat nästan allt nu till sthlm också. Har bara det dagliga kvar, det vill säga smink, hårsaker och plattång.

Håller på att ladda ipoden så jag har något att lyssna på vägen upp. Självklart tar jag datan med mig och uppdaterar er vad som är nytt.



Kommentarer
Postat av: Simon

Nu kommer ja bli liten :(

2009-04-15 @ 20:16:43

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback