Guys, behave!

Lite komiskt att killar/män/pojkar, vad ni nu vill kalla dom, alltid blir lika barnsligt sura om man berättar för dom att man inte är intresserad. Okej, vissa är mogna nog att ta det, men andra är bara ohyfsade.
Ett sådant scenario utspelades idag då en 10 år äldre man stötte på mig, då bad jag honom vänligt att lägga ner. Jag sysslar inte med så gamla män. Då blir han ohyfsad och börjar kalla mig en massa saker.  Tragiska människa.
Måste kännas hemskt att bli dissad av en 16 årig brud.  Tur att jag har mina charmerande män.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback