Grabbar med gitarr kan aldrig bli fel.

Matte aint my thing you know. Usch, gick inget vidare på nationella provet, men det gick bättre på det engelska muntliga trots mina stammningar.  Resten av dagen spenderade jag med bandet då vi var och repade och körde en show. en den riktiga tävlingen är imorgon och då ska hela kommunens nior kolla. Ska bli skoj faktiskt.
Jag har gått och blivit kär också. I en grabb som spelar gitarr och sjunger i ett band. Han growlar också, alltså jag dör!
Jag fick blommor av mami så jag tänkte gå o fria till honom, men jag struntade i det sen. Sjukt snygg alltså !
Raur på honom.  Såg också en ganska snygg/gullig trummis. Musikaliska grabbar is the shiet!

Daniel Norberg är en goding ni bara inte får missa. Hans myspace hittar ni här.
Här sjunger han LW's låt "om du lämnar mig nu" med sin flickvän Johanna.


Kommentarer
Postat av: Linda

shieeet vad bra :'''d

2009-04-24 @ 22:27:25
URL: http://lgothberg.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback