För lite av det goda.

Så mycket som händer. Men det jag vill ska hända händer inte, nejnej, allting annat. Skoldagen flöt på relativt snabbt idag. Umgicks med Boston hela dagen, länge sedan jag gjorde det. Verkligen kul, tack babe för allt!
Var på Gymmet efter skolan och när jag står på löpbandet så helt plötsligt knäcker det till i nacken och jag kan inte röra den. Jävla olycksjävel alltså, exakt ett år sen på onsdag, usch jag ryser av bara tanken.
Nu blir det Jerry springer. Ska skratta lite åt IQ befriade människor.

Kommentarer
Postat av: Gustav

jodå, det håller jag helt och hållet med om!:)

2009-04-27 @ 21:06:54
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback