Ett ord räcker; FABULOUS!

Hemma och nyäten. Tiny och Mimz skulle egentligen följa med mig hem från bussen, men jag är så nedrans trött så jag orkade inte vara med någon ikväll. Sorry babes!
Dagen har iallafall varit fabulous. På alla möjliga sätt. Slutade med att jag satt på bussen och såg löjlig ut när jag log för mig själv. Men det är bara positivt. Det får vi göra igen snuff!
Ikväll blir det bara chill, laddar inför imorgon då jag ska vara med Tiny och sedan blir det utgång på kvällen.
F-A-B-U-L-O-U-S!

Kommentarer
Postat av: Simon

A-W-S-O-M-E

2009-04-09 @ 19:54:08

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback