En aning rikare och en aning kyssvänligare.

Här är jag igen. Utan några brutna fötter. Men en aning rikare och med en aning plutigare läppar.
Morfar blev lika glad som vanligt när vi kom dit och jag fick för tidig födelsedagspresent bestående av 500 :-. Efter det körde vi ut till Arlanda stad där vi mötte upp sis flickvän. Så vi lunchade på Donken och sen gick vi och handlade lite.
Jag köpte en pump 'n' plump läppglans. Inget vidare större plut fick man, men liiiiiite, testade mest för skojs skull.
Köpte också 3 tidingar, är ni förvånade? En biltidning, en fototidning och en konst/design tidning.  Skitnajs.
För att vara lika barnslig som snuff så köpte och också ett kinderägg. Haha, hade tänkt att sätta mig och bygga ihop det nu, sen sova en snutt. Ska kanske ut och äta ikväll. Fabulous!


Lägg märke till stavningen på grattis. Han har stavat det "Krattis", precis som om man skulle uttala det på finlandssvenska. Så söt är han!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kinderägg är ju askul :P

2009-04-17 @ 17:03:35

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback