Effektiv shopping och ljugande bilder.

Jag känner mig effektiv idag. Har redan hunnit åka in till stan och handla jeansleggings, underkläder och öronhängen och ätit lunch och hunnit städa mitt rum lite. Helt fabulous. Hittade en skitsnygg rosa bh med blommor på, och så matchande trosor.
Köpte ett par mörkblåa jeansleggnings denna gången. Utan dragkedja nere vid foten, men fortfarande lika snygga!
Har tyvärr ingen bild på dom, men ni vet ju hur mina andra såg ut. Bilden på öronhängerna, den är lite konstig. För det ser ut som jag har en äkta fjortisrand, men det har jag inte. Är något med ljuset/skuggan som gör att det blir så.
Köpte också den unicef nål för 20 kronor. Man kan iallafall bidra med något.




Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, dom rosa har ju inget tyg. Är ju bara ihopknutna snören :D

2009-04-07 @ 15:57:09

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback