Big ass motherfucker.

Har varit rätt skoj idag. Mormor och jag vandrade ner till centrum och skulle fixa lite saker innan vi åkte iväg. Ta ut pengar bland annat och så. Visst, jag tycker om uppmärksamhet och när folk tittar, men när män på 40+ börjar kolla på en och blinka lite sådär flirtigt, då är det bara läskigt.
Busschauffören var tveksam till att jag var så pass ung, men han litade på oss iallafall. 

Trevlig fika hos morbror. Jag fick agera sminkös åt hans fru då hon tyckte mitt smink var så fint att jag skulle göra likadant på henne.   Sen iväg med kusinerna till Kista där vi käkade. Stor jävla hamburgare från steak house. Asså fan, den var nog 250 g eller ngt. Jag åt typ en fjärdedel, sen hade jag paltkoma.

Min ena kusin är gravid, det ser så mysigt ut! Man vill bara hålla på magen hela tiden liksom. Jag frågade säkert 3 miljoner olika frågor, kände mig lite som en 5 åring, haha.

Nu blir det myspys, ska sen plocka ihop mina kläder och packa lite då vi åker halv nio imorgon. Usch och fy.
Ingen vila här inte. Tur att jag har en av mina män som har för vana att ringa mig klockan 5 på söndagsmorgnarna.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback