Bakom mina solglasögon.

The FLUFF is back!
Haha, länge sen jag hade tuperat hår som jag hade innan. Men idag så fick det bli det faktiskt. Så vi får se hur många som påpekar mitt fluff idag. Kommer bli en fullspäckad dag känner jag. Först skola fram till tre, sen iväg till stan där jag först ska in till bup, sen ska jag inhandla solglasögon och kanske ett par skor. Efter stan så blir det hem, äta lite och sen börja packa. Jag åker ju för fasen imorgon, haha.


Okej, inte riktigt sånt fluff som jag hade innan då, men iallafall tuperat.
Nä nu blir det frulle.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Simon

Superpluttigt :3

2009-04-15 @ 13:13:41

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback