Åka en runda i polisbilen kanske?

Gårdagen var verkligen en dag att minnas. När jag och brudarna står och väntar på bussen så ser vi en silvrig saab kommer och parkerar vid stationen. Jag reagerar direkt på männen i bilen och säger "det är polisen, polisen!".
Och är man 16 år är det inte så vidare smart att bli tagen med väskan full av cider. Så vi blev lite tagna där och dom ringde våra föräldrar och vi fick visa leg och shiet. Men vi fick åka iallafall, fast utan våra cider.

Kvällen i sig var väl hyfsad rolig. Secondtunez var där och uppträdde, och fy in i helvete vad snygga dom är! Jag fullföljde min tradition att ha lite rumpkontakt med artisterna. Så min hand sökte sig dit. Haha, lite kul faktiskt.
Brudarna och jag festade på utan våra cider, och kvällen blev lyckad iallafall.

Jag sov hos tiny efter. Vi kom hem vid 3 tiden så gick vi och la oss i hennes säng och pratade igenom kvällen/natten.
Att vakna bredvid den bruden är riktigt najs ni vet. Haha.

Idag blir det påskmiddag med familjen. Får se vad som händer ikväll.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback