Tisdags Schema.

Usch, fett tråkig dag idag.
Först så har man engelskaprov, vilket jag kan iochförsig, men endå. Sen så är det skoljoggen, yeey, ska gå 9 km under 70 minuter. Haha, min klass kommer typ bli helt galna om man går över 70 minuter x]
Men sen iallfall, så är det idrott. Vi har IDA idag, och nej det är ingen person, det står för Inflytande Delaktighet Ansvar.
Alltså vi får göra vad vi vill på idrotten, själv har jag ingen aning, kanske blir en runda badminton.
Och sen har vi projekt :]
Blir ni alltför chockade om jag säger att jag har bild på projektet ? ;]

Sen hem och plugga satan, den jävla SO:n får jag damp på. Sen på danslektion, ska faktiskt bli roooligt :]
Efter det, hem och duscha, sen titta på idol och prata med min man ;D


Haha nu har ni fått veta hela min dag, om det nu skulle vara så intressant.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback