Till er, ni vet vilka ni är.

Det känns tungt i hjärtat att inte kunna göra någonting alls.
Att inte kunna ta bort dom strypande fingrarna runt din hals.
Jag känner er smärta, eftersom jag bryr mig om er.
Ni kanske tror att ingen tittar eller bryr sig, men jag ser.
Jag ser er smärta i ögonen bakom leendet som ni köpt på någon bakgata i Taiwan.
Ni säger att ingen skulle bry sig, jag skulle gå under om ni försvann.
Detta går inte till en person eller två, den går till tre av eliten.
Så länge ni mår bra, struntar jag helt i om jag blir sliten.

Om ni skulle tro något annat än att ni är bäst.
Då kan ni lugnt räkna med min protest. <3


Kommentarer
Postat av: Patric

Jag skulle inte ens sitta här och skriva den här kommentaren om det inte va för dig.

Du vet själv hur mycket du ställer upp på mig och du vet lika väl som jag att det du gör för mig, är min plikt att göra för dig i samma situation.

Du mår bra nu och jag bär skiten, det är så det ska vara. Så länge du mår bra gör jag det också.

Vi har inte ens träffats, men det jag känner för dig kommer döda mig om du försvinner.



Jag finns alltid hos dig. <3









Din bror. <3

2008-09-30 @ 22:48:12

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback