Stämplad?

Jag är så less att folk stämplar andra personer på grund av deras utseende. Alla dessa stämplar;
Fjortis, emo, tönt, rocker, bimbo, modebög och alla andra, betyder dom något ?
Jag menar, måste man vara något speciellt, räcker det inte bara att man är sig själv ?
Många stämplar mig numera som "emo", för något år sedan var jag "fjortis".  När ska någon stämpla mig som "Ia"?
Visst, jag ska inte säga något, jag kallas andra människor för likande saker och sätter in dom i fack. Men nu på senaste tid jag säger inte det till dom , jag håller det för mig själv.
För hur roligt kan det vara att till exempel bli kallad Fjortis ?  Tänk på det innan stämpel-orden slinker ur munnen.

Ni kanske tycker att jag tar upp många ytliga ämnen här i bloggen, men det är ju det de handlar nuförtiden, right ?

Kommentarer
Postat av: mimmie

har du aldrig sagt brat till ngn då eller? ;o xD

just precis ;D

2008-09-01 @ 18:54:15

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback