HJÄLP MIG ;o

Sitter och knarkar "Om vi inte". Så jävla bra är den låten, i just love it!
Ikväll blir det att chilla lite, och hänga framför datan.
Sitter och planerar lite. Jag vet att ni blev nyfikna på vad jag planerar, och nu ska ni få höra;
Att det får ni inte! Hahah suckers ^^
Ni kommer få veta så småningom. Förresten, lovade ju att ta en bild på hur jag såg ut igår så ni skulle få se. Men tyvärr så glömde jag det. Så jag får väl slänga på mig dom kläderna en annan gång och ta ett kort. Haha.

Är lite sugen på att rita, men jag har ingen fantasi och vet inte vad jag ska rita.
Ni måste hjälpa mig, annars kommer det bara sluta med att jag sitter och ritar sjuksköterskor som vanligt.
Så, vad ska jag rita ? :]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback