Ett ljus i mörkret.

SIS ÄR HEMMA ! <3
Jag har saknat henne som en gnu. Mår lite bättre nu när hon är hemma. She is the best, ingen protest <3
Ska till psyk vid fyra idag med. Bläää, vill inte dit idag. Mamma har ringt o snackat med henne och sagt att jag mår bajs och så vidare och så vidare. Rädd för vad hon ska säga när jag kommer dit.
Jag menar, jag har ju inte ljugit eller något sånt. Jag har bara inte berättat alla detaljer.
Vill inte att folk ska tro jag har problem. För det har jag inte. Inte så stora iallafall. Jag har ju mina dåliga dagar, det har ju alla right ?
Aja, ska inte måla fan på väggen. Får se vad hon säger när jag kommer dit.
 


Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback