En bra idé vore att äta frukost.

Smidig jag är då, jag brukar inte äta frukost. För jag brukar köpa frulle i skolan. Men så idag hann jag inte det innan skoljoggen. Så då typ powerwalkade jag i skogen 9 km utan att äta något. Resultatet av det var att när jag väl kom tillbaka till skolan så svartnade det framför ögonen och benen vek sig.
Så som den klenis jag är så åkte jag hem och tog migräntablett och gick och la mig. Sov en stund, sen började jag på att plugga.  Så nu ska jag fortsätta göra mina franska glosor.



Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback