Cry me a river

Det är helt sjukt vad jag saknar dig.


Fanfanfan, det skulle varit du .


Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Tack.. jag vet inte riktigt om jag håller med :P

Nja det är både och, det är skönt att vara för sig själv ibland men samtidigt roligt att vara med Emilia.

2008-09-10 @ 16:49:43
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Förlåt, men jag orkar inte med några frågor om min handled eller om mitt jobbiga förflutna, det är dels därföe jag bloggar. Så om du vill veta vad som har hänt med min handled får du läsa min blogg. Tack iaf för omtanken!



Hoppas du mår bra! Kram

2008-09-10 @ 17:25:42
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback