When you lose something you can't replace.

Cyklade fram och tillbaka till affären i regnet. Behövde rensa tankarna lite. Kändes lite som i en film, jag cyklade där ensam i regnet och lyssnade på lite ledsam musik. Jag tänkte mycket, och då menar jag mycket.
Jag har kommit på att jag skadar personer jag älskar utan att tänka på det. Och nej det är inget självömkande. Jag har tänkt och kommit underfund med att jag faktiskt skadar andra. Det har hållt på att kosta mig min bästa vän ett antal gånger, och jag vill inte att det händer igen. Jag ska bättra mig nu och tänka på hur jag beter mig.



Jag älskar dig Tiny, du är min luft och nu är det tungt att andas <3


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback