Watch out sthlm, here comes Fluffie.

Liten uppdate från igår;
Jag och Tiny var ju på Björn,Soran,Özz och Måns. Skitkul, har nog inte skrattat så mycket på länge. Vi satt på andra raden typ precis framför dom. Man är väl skillad när man fixar biljetter. Soran mobbade Tiny och mig för vart vi kom ifrån typ hela tiden han var inne. Fan va jag skrattade.
Han var inne en stund, sen kom typ måns, sen kom soran igen så sa han följande replik;
"Hej jag heter Soran, Ni kanske känner igen mig från innan. Om inte har ni altzimers eller kommer ifrån ..."
När han hade sagt det tittade han på Tiny, blinkade och log världens gulligaste leende. Jag typ smälte x]



Men tillbaka till nutiden.
Jahapp, då ska man hoppa på tåget till huvudstaden snart då. Skoj skoj, jag ska få åka tåååååg. Haha alla tycker jag är knas som tycker om att åka tåg. Jag kommer dessutom gå vilse på stationen, men va fan, det löser sig. Jag får ringa min livlina isåfall.  Men det ska bli trevligt, jag kommer inte ha något internet så ni får klara er utan mig fram tills på torsdag, då kommer en sammanfattning på heeeela händelseförloppet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så kul i el Stockholmo, syrran hade varit på dem och hon sa också att de var grymma :-D

2008-10-29 @ 11:41:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback