My tummy hurts.

Fan vilken kramp jag har haft i magen sen igår kväll. Känns typ som magsäcken har spruckit.
I morse kunde jag inte röra mig så ont som jag hade, låg bara i sängen som ett jävla kolli. Sen blev det bättre och jag kunde röra på mig lite iallafall, så då gick jag ner och åt lite. Men då fick jag bara ännu mer ont. Gadh, jag hatar min cepekropp, det är verkligen ngt fel på den. Nu är det faktiskt hyfsat, har fortfarande ont, men inte så farligt.
Men istället ska ju mitt knä mucka med mig. Alltså det är typ meningen att jag ska ha ont eller något.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajjj det där lät inte bra, krya på dig och hoppas att knät slutar fucka upp. Ja, det var väl en mysig man...not! ;-)

2008-10-23 @ 16:16:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: mimmie

det låter som att du inte kan vara med imorron :( !!

2008-10-23 @ 18:16:30

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback