Little miss romantic

Sitter fortfarande invirad i mitt täcke och halvsover.
Idag har jag lite småsaker som ska göras. Jag ska plocka upp det sista i rummet och dammsuga, jag ska byta lakan i sängen. Sen ska jag tammefan gå och bada skumbad med tända ljus och lite musik och så. Lite ensamt bara.
Haha jag har kommit på att jag är jääävligt romantisk av mig, det är lite trist när man är singel faktiskt -.-

Men men, jag ska ju som sagt agera lite hemmafru idag, så kanske inte blir
så jätte många inlägg idag, haha ni slipper mig ;]




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback