Jag är en farlig grizzlybjörn, grrrr.

Gadh, har städat en av dom lokala matbutikerna hela eftermiddagen idag för att få in pengar till franskan. Guuuuuud så långtråkigt det var. Men men, nu är det gjort.  När jag kom hem så käkade jag lite och skrev min presentation till lucian. Känns verkligen som en typ skönhetstävling eller ngt är man måste skriva en presentation :s
Men iallfall har jag skrivit den, och syrran tyckte den var klockren för att jag slutade med meningen ; "Jag har inga problem med att sjunga inför folk men sen om det låter bra låter jag vara osagt"

Men efter det iallfall så ringde jag bejbiii. Sen när jag hade avslutat det samtalet så gick jag o badade mitt romantiska bad ^^ Och nu sitter jag här och försöker hitta någon bra bild att skicka med presentationen ^^

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback