God morgon.

Usch, igår kväll var ingen kul kväll. Jag kände mig som en hemsk människa och allt blev bara fel.
Ja, alla gör misstag ibland, jag gör dom bara ovanligt ofta. Men som tur är att jag har världens bästa människor som stannar med mig även om jag gör fel. Kärlek till dom.

Idag ska jag berätta om artikel på engelska. Kommer gå baaaaajs. Fan mitt engelskabetyg kommer typ sänkas eller ngt x] Hemkunskap idag med, hoppas jag kommer med gruppen jag var förra gången. Min, Beckas och Jespers soppa med kanel (Y) xD
Nä men vi får se vad som händer senare.


Puss på er ;*



20 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback