Fluffie + Tiny = Best damn chics in the world

Vi hade vår första Luciaträning idag. Haha jag vet det är tidigt, men va fan.
Haha, jag ska då anmäla mig som Luciakanidat. Så får vi se om det är någon som röstar på mig.
Efter skolan iallafall så kom Tiny till mig. Vi käkade lite eftersom vi inte hade ätit någon lunch och sen fördrev vi tiden med att snacka lite skit. Hon stack precis ner till sin gympaträning.
Gadh I love that slut :] <3


Kvällen lär fördrivas med plugg,plugg och plugg.
Jag är redan trött på det -.-


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback