Westerlundska here i come!

Åh jag var och kolla på skolan idag, och jag är helt jävla fuck förälskad! Lätt att jag ska söka dit. Så det blir nog att flytta 45 mil uppåt i landet.  Helt galet bra verkar det, asså fotoläraren och bildläraren är sååååå jävla underbara. Jag vill börja redan nästa vecka! Åhhh längtar halvt ihjäl mig. Bara för att jag vill gå där kommer jag väl inte komma in på skolhelvetet.
Men jag hoppas, det är allt jag kan göra.  Träffade bejbi idag också, och så galet jag har saknat honom. Kan knappt vänta tills imorgon då jag ska vara med han hela dagen :] Så jag har kollat upp lite tågtider och sånt nu. Kommer bli finnemang.

Hälsade på morfar också. Åh han är nog den sötaste lilla gubben som finns. Jag ääääääälskar han.



Nu ikväll så blir det mys med mami, sis och mormor. Sis skulle laga lite mat, och sen blir det väl att kolla på idol och lite så. Jag vill bara att det ska bli löööööördag.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback