Söndagsproblem + lösningar.

Jag lackade nyss ur för att sis badade och jag hade tänkt o bada och det skulle jag inte hinna innan oth börjar. Så då gick jag först upp och duschade. Typ svinvarmt, det bara ångade, så det blev värsta dimman inne i badrummet. Sen gick jag ner och fyllde på min vattenflaska och frågade mami om vi skulle äta något mer idag, så sa hon att vi skulle käka paj, inte såndär efterrättspaj utan matpaj. Då lackade jag ur igen för att jag inte skulle hinna äta, för att det var så mycket jag skulle se på tv. Då kom min otoligt gosiga papi till undsättning och sa;
"Men jag kan komma upp med en pajbit till dig sen om du vill"
Asså han är beeeast. haha, notera min otroligt bra stavning; Beeeast x]

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snäll papii

2008-11-16 @ 18:32:33
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback